Monday

tentang Kebelakangan ni

Macam-macam benda berlaku kebelakangan ni. Serius ni... Sebagai contoh, aku tb2 tulis post dlm BM. Naaa...bukan apa... Mmg aku ckp BM pun kat mana2 dan dgn sapa2 pon...

Pe2 pun... maaf la dulu sbb aku nak guna BM campur Ing ckit k... Ala... xkan nk kondem post aku ni plak pasal ni... Tgk diri sendri dulu k... Konpem korg pun ckp BM campur ckit2 Ing.. kan? kan?

Ok! Back to the topic... Aku ni sebenarnya tgh heran ni... Ntah apa2 la yg blaku... Memula ok je...
Nak jdkan cerita (sori la, aku ni kan mulut besar, mcm yg sorg tu ckp kat blakang aku, ahakz), ada la sumthg 'menakutkan' blaku kat kelas aku! Org sibuk2 nak undi MPP, bnda pelik ni plak yg blaku..

Nak tau apa bnda plik dlm kelas aku tu? Haa.... ni sulit ckit, aku kias2 kan la k... Ada la org ni membuat kontroversi dlm kelas yg accidentally byk lak org tlibat (aku xmau ckp aku tlibat @ x... korg teka la sndri). Ni aku nk bg nasihat ckit ni... klau ye pon x puas ati ni, x puas ati tu kat lecturer, cuba la ckp dgn lecturer tu dulu... bincang~~~~



Lepas tu, aku trus letak muka poker face! Malas aku nak tau apa yg bakal terjadi seterusnya.

Bukan apa, bg aku semua lecturer sma je... Semua bgus. Ntah apa la yg akn tjadi. Harap semua balik mcm asal. Peace!


Ok, pada yg terasa STRESS lak, aku dh jumpa ubatnya... 


1. Korang klik kat gmbar atas ni.
2. Print. Saiz ikut suka. Makin besar makin bgus!
3. Ikut instruction la.
4. Gerenti stress hilangggggg~~~~~

....


Ok, dh xda apa aku nk merepek cni. Jln dulu!






blekk~~ korang!

All images are property and copyright of their respected owners and creators.
boutwat.blogspot.com does not claim any.
All images are for informational purposes only.

3 biji gula2:

Anonymous said...

aku 50/50 setuju...
for me benda nie simple jak..
confront laa depan2 and yang sowg lg tu agak2 la nak marah.. both actions from both of them is sooooooooooo boring la..
need something more power than that if they want to show who is right here...
so unmature.. right??? huhu

Emilly Amisa said...

ntah pape je lah~ mana2 je... kita tunggu & lihat! huahuahua

IMAfiq said...

...

Post a Comment

Hi! Komen le... Entri I memang dlm BI tp korang bleh komen dlm Malay pun :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...